Pracujeme samostatne a efektívne, aby sme vám čo najviac šetrili vaše interné kapacity tímu.
Cieleným obsahom a kreatívou spoľahlivo splníme vaše stanovené ciele.
Píšeme pre masy, ale pustíme sa aj do úzko špecializovaných tém
Každý klient je jedinečný a tak pristupujeme aj k jednotlivým obsahom. Dostaneme sa do akejkoľvek témy a vieme spracovať aj široké tematické oblasti. Spolu s vašimi špecialistami sa pustíme aj ťažkých odborných textov pre B2B.
Máme za sebou šikovných ľudí
a vlastné obsahové projekty
Máme skúsenosti z agentúrnej i klientskej strany a rozumieme výzvam korporátneho prostredia. V našom tíme sú skúsení marketéri, copywriteri a tvorcovia contentu.
Za každým úspešným
obsahovým projektom stojí stratégia
Akokoľvek dobre napísaný content nie je sám o sebe zárukou úspechu. Ak však vieme ku komu hovoríme, aký obsah budeme vytvárať, no hlavne ako ho doručíme publiku, máme vyhraté. To je naša stratégia.
Dobre nastavené KPIs
nám dávajú spätnú väzbu, ako obsah funguje
Účelom funkčného obsahu je konvertovať návštevníkov na zákazníkov. Hovoriť k nim ich jazykom, namiesto produktov ponúkať im riešenia a presvedčiť k akcii.
Veríme, že dlhodobé vzťahy
a dlhodobé výsledky sa postupom času násobia
Content marketing nie je šprint, ale maratón. Nenaháňame sa za krátkodobými úspechmi, ale vsádzame na dlhodobé víťazstvá a budovanie vzťahov s našimi klientmi.
Vytvárame funkčné modely a procesy, ktoré šetria čas nám i našim klientom
Neustále vylepšujeme procesy, ktoré nám umožňujú dosahovať výsledky opakovane a konzistentne. Ak nám niečo funguje, tak sa toho držíme. Nemáme patent na rozum, no snažíme sa mať otvorenú myseľ.
Vieme, ako doručiť obsah
k vašim zákazníkom
Akýkoľvek dobrý obsah, ktorý nikto neuvidí sú vyhodené peniaze. Efektívny mix distribúcie vášho obsahu by mal pozostávať z kombinácie organického a plateného trafficu.
Neustále sa učíme
a veľmi radi o tom hovoríme druhým
Vzdelávanie druhých je najlepší spôsob učenia sa. Preto sa vzdelávame nielen medzi sebou, ale znalosti otvorene zdieľame našim klientom a marketérom.
Premysleným obsahom vám prinesieme výsledky
Investícia do obsahu má zmysel vtedy, keď vám prináša hodnotu. Vždy na začiatku si spoločne stanovíme KPIs a smerujeme k ich naplneniu.
Šetríme kapacity vášho marketingového tímu
Pracujeme buď úplne samostatne alebo v tesnej kooperácii s vašim marketingovým tímom podľa vašej potreby.