Najcennejší marketingový kanál.

Váš firemný web.

Napriek tomu...

Je 9 z 10* firiem so svojim webom nespokojných.

Pôsobí zastaraneNereprezentuje dobre firmuNegeneruje leady neaktuálne informácieNefunguje SEO

* z našej skúsenosti

Váš web si zaslúži rovnakú pozornosť ako váš produkt.

Firemný web nie je projekt, ktorý má deadline a končí sa dátumom nasadenia. Je to kontinuálny a nikdy nekončiaci proces, ktorý si vyžaduje vašu neustálu pozornosť. Len tak z neho získate maximum.

Content ako komodita nefunguje.

Vytvoriť a napísať dobrý content nie je ľahké. Nevzniká vo vákuu. Potrebujete ľudí, zdroje a systém, ktorý vás k nemu dovedie.

Každá stránka má prinášať dlhodobú hodnotu.

Účelom firemného webu je konvertovať návštevníkov na zákazníkov. Hovoriť k nim ich jazykom, namiesto produktov ponúkať riešenia a presvedčiť k akcii.

Čo je úloha firemného webu?

Budovať
brand

Každý kontakt s vašou webovou stránkou je príležitosť preniesť pocit zo značky smerom k jej návštevníkom a zákazníkom.

Predávať
produkt

Hlavným cieľom webu je prinášať výsledky v podobe leadov alebo predajov. Content hrá kľúčovú úlohu.

Prinášať informácie

Informovať a edukovať je kľúčová úloha content marketingu. Buduje dôveru, ktorá sa prejaví vo výsledkoch.

OK, ale...

Čo stojí za úspešným webom?

Procesy a princípy.

Stratégia na prvom mieste, content hneď potom.

Mať jasnú predstavu, čo od webovej stránky očakávate je prvým krokom k tomu, aký content potrebujete na to, aby začal plniť vaše biznisové a komunikačné ciele.

Posun od produktov k riešeniam.

Vaši zákazníci hľadajú riešenia na ich problémy. Čím viac obsahu dostanete na vašu webovú stránku, o to viac vás budú vaši zákazníci nasledovať.

Web ako neustála a nekončiaca aktivita.

Firemný web nie je projekt, ktorý má deadline a končí sa dátumom nasadenia. Ale kontinuálny a nikdy nekončiaci proces, ktorý si vyžaduje neustálu pozornosť.

Vyladený proces od tvorby po publikovanie.

Tvorba obsahu zahŕňa množstvo stakeholderov. Je dôležité nastaviť efektívny workflow, ktorý zlepšuje procesy a dáva obsahu zelenú.

Copywriting, ktorý hovorí k vašim zákazníkom.

Silné texty motivujú ľudí k akcii a prinášajú rozpoznateľný hlas, ktorý patrí len vám. A tiež konzistentnosť, ktorá posilňuje dôveru, ktorú od vás zákazníci očakávajú.

Vyladený mix produktu, contentu, SEO a marketingu.

Funkčný content berie ohľad na ten správy pomer a kombináciu tak, aby z neho získal hodnotu každý. Vaši zákazníci, váš biznis i samotný Google.

Funkčný obsah vytvárame pre viaceré značky
a radi budeme aj pre vás.

Naplánujme si call.