Najcennejší marketingový kanál.
Váš firemný web.
Napriek tomu...
Je 9 z 10* firiem so svojim webom nespokojných.
Pôsobí zastaraneNereprezentuje dobre firmuNegeneruje leadyMá neaktuálne informácieNefunguje SEO
* z našej skúsenosti
Váš web si zaslúži rovnakú pozornosť ako váš produkt.
Firemný web nie je projekt, ktorý má deadline a končí sa dátumom nasadenia. Je to kontinuálny a nikdy nekončiaci proces, ktorý si vyžaduje vašu neustálu pozornosť. Len tak z neho získate maximum.
Content ako komodita nefunguje.
Vytvoriť a napísať dobrý content nie je ľahké. Nevzniká vo vákuu. Potrebujete ľudí, zdroje a systém, ktorý vás k nemu dovedie.
Každá stránka má prinášať dlhodobú hodnotu.
Účelom firemného webu je konvertovať návštevníkov na zákazníkov. Hovoriť k nim ich jazykom, namiesto produktov ponúkať riešenia a presvedčiť k akcii.
Čo je úloha firemného webu?
Budovať
brand
Každý kontakt s vašou webovou stránkou je príležitosť preniesť pocit zo značky smerom k jej návštevníkom a zákazníkom.
Predávať
produkt
Hlavným cieľom webu je prinášať výsledky v podobe leadov alebo predajov. Content hrá kľúčovú úlohu.
Prinášať informácie
Informovať a edukovať je kľúčová úloha content marketingu. Buduje dôveru, ktorá sa prejaví vo výsledkoch.
OK, ale...
Čo stojí za úspešným webom?
Procesy a princípy.
Stratégia na prvom mieste, content hneď potom.
Mať jasnú predstavu, čo od webovej stránky očakávate je prvým krokom k tomu, aký content potrebujete na to, aby začal plniť vaše biznisové a komunikačné ciele.
Posun od produktov k riešeniam.
Vaši zákazníci hľadajú riešenia na ich problémy. Čím viac obsahu dostanete na vašu webovú stránku, o to viac vás budú vaši zákazníci nasledovať.
Web ako neustála a nekončiaca aktivita.
Firemný web nie je projekt, ktorý má deadline a končí sa dátumom nasadenia. Ale kontinuálny a nikdy nekončiaci proces, ktorý si vyžaduje neustálu pozornosť.
Vyladený proces od tvorby po publikovanie.
Tvorba obsahu zahŕňa množstvo stakeholderov. Je dôležité nastaviť efektívny workflow, ktorý zlepšuje procesy a dáva obsahu zelenú.
Copywriting, ktorý hovorí k vašim zákazníkom.
Silné texty motivujú ľudí k akcii a prinášajú rozpoznateľný hlas, ktorý patrí len vám. A tiež konzistentnosť, ktorá posilňuje dôveru, ktorú od vás zákazníci očakávajú.
Vyladený mix produktu, contentu, SEO a marketingu.
Funkčný content berie ohľad na ten správy pomer a kombináciu tak, aby z neho získal hodnotu každý. Vaši zákazníci, váš biznis i samotný Google.
Prečo spolupracovať s nami?